HEJ!

Jeg er glad for at du besøger mig!

Hvem er jeg?

Jeg er opsat på at hjælpe dig med at gøre din forretning endnu bedre. Det at kunne dele ud af min viden og se dig opnå flotte resultater baseret på vidensdeling, er meget tilfredsstillende for mig.

Jeg er nysgerrig af natur, og god til at finde og tilegne mig viden. Jeg har et stort overblik, og bred forretnings mæssig forståelse. Og så har jeg et brændende ønske om at hjælpe.

Jeg bringer min 25 år lange erfaring indenfor salg og markedsføring i spil. Og deler ud af den viden som jeg har oparbejdet. Desuden så rådgiver jeg idag virksomheder indenfor brug af E-mail markedsføring, på tværs af lande grænser. Med kunder i Danmark, flere lande i Europa og i USA, møder jeg mange spændende udfordringer.

Jeg er et positivt menneske, og tror på det bedste i os alle.  Jeg tager ikke et nej for et nej.

Jeg har en passion for markedsføring og salg. I mit Marketing Akademi deler jeg ud af de erfaringer jeg har, og den viden jeg opnår.

I pressen

Indslag fra TV2 Nord hvor jeg fortæller om hvordan e-mail markedsføring bruges til rekruttering af læger i USA

Online Markedsføring

Da jeg startede med at lave online markedsføring, var der ingen jeg kunne spørge. Ikke ret mange vidste noget om det.

Jeg så fra starten til udlandet. I USA var de langt foran os i Danmark, og jeg læste alle de bøger jeg kunne komme i nærheden af. Og jeg fulgte alle de eksperter jeg kunne støve op. Nogle af bøgerne har jeg faktisk stadig. Det er lidt sjovt at se hvad der for 10-12 år siden var helt nyt, idag er totalt passé.

Online marketing er i en rivende udvikling. Jeg følger med i alt hvad der sker (så er du fri for det). Og jeg deler ud af min viden. Et godt tip er at tilmelde dig til mit nyhedsbrev hvis du ikke allerede har gjort det.

91% tjekker deres mail dagligt.

Jeg læser stadig bøger, følger absurd mange blogs, og har tilmeldt mig så mange nyhedsbreve at jeg har dedikeret indtil flere e-mail adresser til formålet. Jeg elsker at suge viden til mig.

E-mail Marketing

Jeg er TOTAL pjattet med E-mail markedsføring. For mig er det absolut den mest effektive markedsføringsform.

Ifølge en undersøgelse lavet af McKinsey & Co., der er et amerikansk analyse institut, konvertere E-mail mere end 40 gange bedre end Facebook & Twitter tilsammen!

E-Mail er lidt ligesom The Rolling Stones. De er old tusse gamle, begge 2. Men, de kan stadig levere et helt forrygende show.

Jeg sendte selv min første E-mail i 1995. Jeg husker tydeligt begejstringen, da jeg sad der foran skærmen og skulle til at trykke “Send”. Og så opleve at der faktisk var een i den anden ende der få minutter senere svarede på den besked jeg havde sendt. Der var magisk. Og det er det stadig!

Online Marketing og jeg

Jeg har altid befundet mig i spændingsfeltet bestående af produkt udvikling, markedsføring og salg.

  • Produkt udvikling

  • Marketing

  • Salg

For mig starter det altid med kunden. Jeg har en god evne til at forstå kundens behov, og få et produkt udviklet der matcher hermed. Marketing er disiplinen at forbinde de to ting. Dels hjælpe kunden med egentligt at finde ud af hvad behovet er. Og dernæst markedsføre det rigtige produkt således at kunden forstår hvorfor netop dette produkt løser hans / hendes behov.

Det hele starter faktisk med salgsprocessen. Igennem salget lærer du rigtig dine kunder at kende. Og for mig hænger disse 3 ting uløseligt sammen.

 Se her hvad nogle af mine kursister siger:

  • Kvalitet og indholdet på kurset var meget tilfredsstillende

    Ali
  • Meget kompetent og relevant præsentation med gode ideer, input og med rig mulighed for diskussion og debat, der var med til at øge forståelsen.

    Tine Risager
  • Rigtig godt, materialet var bygget op på en meget forstålig måde som vi straks kunne se blive værdifuld i vores egen virksomhed

    Marianne Knudsen
  • Meget inspirerende underviser med en kæmpe viden på området, og også til alle de andre ting omkring markedsføring, som vi kom omkring.

    Mette
  • Det var absolut tiden værd! Det var relevant og gav ny viden -:)

    Irina Ravnløkke

KOMPETENSER

Jeg har arbejdet med salg og markedsføring i 25 år. I Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Frankrig, Holland, Spanien, England, Japan og i USA. Jeg har været så priviligeret at arbejde både med B2B og B2C markedet. Med FMCG, luksus varer, sports brands, og software. Mit CV tæller erfaring fra sports klubben AaB, hvor jeg var med til at vinde det danske mesterskab i 2008. I min rolle som Marketing Direktør var jeg med til at sikre et kommercielt udbytte af mesterskabet, og arbejdede efterfølgende med UEFA omkring AaB’s deltagelse i Champions League. Som Direktør for Bellevue Entertainment sikrede jeg udbredelsen af det anerkendte amerikanske brand For Dummies i hele Europa, med salg af over 1 million enheder. Jeg har en bred forretningsmæssig forståelse. Denne benyttede jeg i CMC Records, for hvem jeg opnåede at lancere 7 nummer 1 albums på den danske hitliste, og over 40 Top-10 albums. Jeg har haft ansvar for salg af digitale rettigheder til Netflix, TDC, Itunes, samt haft egen webshop. I dag rådgiver jeg virksomheder omkring e-mail markedsføring for Bullsender. For hvem jeg også har sikret et samarbejde med en amerikansk software partner. Resulterende i at Bullsenders E-mail markedsføring software i dag bruges af Veterans Affairs Health Care der er et af verdens største sundhedsvæsner.

E-Mail Marketing
99%
Salgs konvertering
90%
Blogging
90%
Marketing Automation
90%
Social Media
90%
Online Annoncering
85%
Analytics
85%
Search Engine Optimization
80%
Content Marketing
80%