Dennis Kronborg Marketing Akademi logo

HJEMMESIDE WORKSHOP

Få den hjemmeside du drømmer om

Hjemmeside workshop der gør din hjemmeside til en kundemagnet
arrow-down

Med en hjemmeside workshop kan du skabe værdi og resultater

63% af virksomheder siger deres hjemmeside ikke levere nok leads

Næsten 2/3 siger deres største udfordring med online markedsføring er at skabe relevant trafik til hjemmesiden der kan konverteres til leads.

26% siger deres største udfordring er at drifte deres hjemmeside

Langt de fleste hjemmesider er alt for komplicerede. Både for den besøgende men også for marketingafdelingen der skal holde siden up to date.

Din hjemmeside er forældet

Du ved det godt. Det er lang tid siden hjemmesiden er opdateret, og du har efterhånden en del gule sedler med ting du gerne vil have ændret eller tilføjet. I stedet for at rette i noget der i forvejen ikke virker er det bedre at får lavet en gennemarbejdet kravspecifikation.

70% af dine hjemmeside besøgende kommer aldrig igen!

Gennemsnitligt forlader 70% din hjemmeside imens den loader eller straks efter den er loadet. Og de kommer aldrig tilbage! Med relevant indhold kan du nedbringe dette tal, og du kan få langt flere til at komme igen og igen.

Jeres kundeservice er overbelastet

68% foretrække at søge efter en løsning på deres problem eller ønske, mens kun 28% foretrækker at ringe. Hvis dine telefoner ringer for meget er det sikkert fordi dine kunder ikke kan finde svar på deres spørgsmål. Hvis ikke telefonen ringer, er svaret det samme.

B2B e-handel forventes at være større end B2C i 2020

Flere og flere B2B virksomheder åbner for salg af deres varer og services online. Dette er den næste større ændring der sker for den måde vi laver forretnings på online. Er din virksomhed klar til at omfavne kunder der vil handle online?

arrow-down

Din hjemmeside er dit vigtigste aktiv

Hvis du betragter din hjemmeside som en butik i gågaden. Vil de der så går forbi udenfor syntes vinduerne er så interessante at de vil kikke indenfor? Og vil de blive i butikken for til sidst at foretage et køb eller lave en anden form for konvertering? Eller vil de bare gå ud igen for aldrig at komme retur?


Som bygninger og varelager er din hjemmeside et aktiv.


Er din hjemmeside:

  • Lavet således den tiltrækker kunder?
  • Lavet så den skaber salg?
  • Optimeret til at skaffe leads til salgsafdelingen?
  • Nem at navigere rundt på?
  • Lavet så de besøgende nemt kan finde det de leder efter?
  • Lavet så det er nemt og intuitivt at bruge til det formål du ønsker?
  • Lavet så den rangere i Googles søgeresultater?
  • Lavet for længe siden og trænger til en opdatering?

Din hjemmeside er super vigtig. Det er her kunder og potentielle kunder først "lander" når de søger svar på en udfordring, ønsker at købe noget eller skal i kontakt med dig.


Det er dit online udstillingslokale.


Når din hjemmeside skal laves er det en forudsætning for et godt resultat at du har lavet seriøse overvejelser og research. Hvis du ønsker at stå forberedt til processen og arbejdet med at få lavet en ny hjemmeside er det essentielt at du kommer med en kravspecifikation der tager højde for både hvad du har af ønsker til websiden, men også de ønsker og krav som dine brugere har.


Outputtet af denne hjemmeside workshop er at du står med en helt klar startegi og kravspecifikation for hvad din hjemmeside skal kunne.


Er dit ønske at få en "fremtidssikret" ny hjemmeside der levere på de KPI*er I har opsat?


Så er denne hjemmeside workshop for dig!

arrow-down

Du kan vælge at gøre en af 2 ting:

Tage en strategisk tilgang

Man kan ikke komme frem hvis ikke man ved hvor man skal hen. Du vil have en hjemmeside der tilgodeser jeres ønsker i virksomheden og samtidig er i øjenhøjde med jeres kunder. Du vælger en workshop der giver jer det bedste ståsted for det videre arbejde med jeres nye hjemmeside.

Lade som ingenting

I har jo en hjemmeside. Og det bureau du taler med kan næsten lave en ny gratis. Og ihvertfald kan du få den lige som du vil, så længe det bare er ud fra en skabelon bureauet har valgt. Og iøvrigt er du ret ligeglad med hvad kunderne syntes og hvad deres behov er. 

Hjemmeside workshop: Dette får din virksomhed...

Kravspecifikation

Sammen laver vi en kravspecifikation baseret på en grundig analyse af din nuværende hjemmeside, de ønsker du har til ny hjemmeside og brugeradfærd.

Indhold

Vi taler indhold på hjemmesiden, og sammensætter det indhold der er mest relevant for dine brugere og for dig. Vi arbejder med produktsider, kategorisider, kampagnesider, tilmeldingsformular, salgssider, om os, kontakt sider og de side typer der er relevante for din virksomhed.

Struktur

Sammen beslutter vi strukturen på din hjemmeside. Vi arbejder med menustruktur og kunderejse. 

KPI'er

Hvad måler vi på? Vi opsætter mål. For hvordan skal vi ellers vide om den nye hjemmeside er en succes og levere de resulater vi forventer.

Teknik

Vi taler om de tekniske muligheder og benchmarker de forskellige CMS (Content Management Systems) op imod hinanden. Så har du bedste viden i dit valg mellem WordPress, Drupal, Joomla, Dandomain, Smartweb, Magento, Umbraco med flere.

arrow-down

Denne Hjemmeside workshop giver dig

Den kravspecifikation der gør din hjemmeside til en succes

KRAVSPECIFIKATION

Fundamentet

Dit output er en kravspecifikation som du kan bruge enten interne hvis I selv udvikler websiden, eller du kan give til dit webbureau så de ved lige præcis hvad det er du har har ønsker til din nye hjemmeside.

INDHOLD

Content marketing

Med udgangspunkt i kunderejsen sammensætter vi de sider der giver mest mening for dine besøgende. Vi taler indhold og ser på søgeord du bør rangere for. Og så sikre vi at indholdet ligger op til leadgenerering.

STRUKTUR

Find rundt

Vi laver en plan for hvilke sider der skal være. Hvordan de ser ud, deres design og hvad formålet med de enkelte sider er. Og navigationsstrukturen fastlægges.

KPI'ER

Skab værdi

Vi sætter mål for din hjemmeside. Ved at gøre ting målbare er det langt nemmere at viúrdere om hjemmesiden levere de forventede resultater og bidrager til jeres vækst.

STATISTIK

Data

Vi gennemgår dine Google Analytics data og drager konklusioner på baggrund af de indsamlede data.

TEKNIK

Læring

Vi taler forskellige CMS systemer igennem og du får anbefalinger til hvilket system der bedst matcher med dine mål.

Hej! Mit navn er Kronborg


Jeg rådgiver, udvikler og arbejder med landets dygtigste marketingchefer og ledere indenfor digital markedsføring og salg.

 

Min baggrund er indenfor salg og markedsføring hvor jeg i 25 år har arbejdet med produktlanceringer, markedsføring og salg i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Holland, Spanien, England og i USA.


Jeg rådgiver, laver kurser, holder foredrag og afvikler workshops om online markedsføring og digital tilstedeværelse for blandt andre Succes Online, Ivækst, Blue Water, Aalborg Forsyning, Knauf, ITW, Danske Hoteller, CCBR, Jyske Finans, Hjallerup Maskinforretning, Provarde og Danske Erhvervsskoler og Gymnasier.


I dag rådgiver jeg virksomheder omkring online markedsføring og salg. Og jeg hjælper marketingansvarlige og ledere med at kompetenceudvikle sig indenfor online markedsføring og salg.

Efter mere en 25 år med markedsføring og salg kan jeg hjælpe dig med at opnå dine mål. Faktisk er det noget jeg brænder så meget for at jeg nu er laver kurser, workshops og længerevarende mentorforløb.

Dennis Kronborg

Dennis Kronborg Marketing konsulent

Denne Hjemmeside workshop giver dig:

kravspecifikation

Du får en plan for hvordan din hjemmeside skal opbygges og hvilket indhold der skal være på websiden.

struktur

Kunderejsen og dine ønsker udmønter sig i en struktur for din nye hjemmesides opbygning.

INDHOLD

Relevant indhold der skaber interaktion og hjælper den besøgende hen imod den handling du ønsker de skal foretage.

arrow-down

Andre siger om Dennis Kronborg

Smil på læben

Dennis du er god til at formidle og præsentere tingene med et frisk pust og smil på læben

Anne Baastrup Larsen

Jeg er super tilfreds

Super godt! Det var bedre end jeg forventede. Jeg er super tilfreds..

Katja Wilmsen ... Direktør

Er denne Hjemmeside workshop noget for dig?

Denne Hjemmeside workshop er ikke for alle virksomheder.

Hvem er dette for

  • check-circle-o
    Virksomheder der vil mere.
  • check-circle-o
    Virksomheder der ønsker at få det bedste ud af deres hjemmeside.
  • check-circle-o
    Marketing og salgsansvarlige der ønsker at professionalisere markedsføring og salg.
  • check-circle-o
    Virksomheder der ønsker at kompetenceudvikle medarbejderne.

Hvem er det ikke for

  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke er parat til at investere i deres kunder.
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke har afsat et budget til online markedsføring og salg.
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke er klar til at omfavne en verden der er blevet digital. 
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke er forandringsparate. 
arrow-down

Enter your text here...

Spørgsmål og svar

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål:

Hvor lang tid varer en Hjemmeside workshop?

Hvem skal deltage i en Hjemmeside workshop?

Hvor afholdes en Hjemmeside workshop?

Hvordan foregår det?

Hvad får vi ud af en Hjemmeside workshop?

Hvordan booker jeg en Hjemmeside workshop?

Hvad koster en Hjemmeside workshop?

Lyder spændende. Send mig mere information!

Klik nedenfor så modtager du ganske uforpligtende en mail med mere information om Hjemmeside workshoppen.

© Dennis Kronborg Marketing Akademi

>