Dennis Kronborg - Online Marketing Akademi

DIGITAL STRATEGI WORKSHOP

For dig der har behov for at få lavet en professionel Digital Strategi for din virksomhed, så I udnytter de digitale muligheder fuldt ud.

Digital strategi workshop med Dennis Kronborg
arrow-down

Må jeg gætte på at du er her fordi:

Du ØNSKER AT FÅ overblik over hvilken digital strategi der virker ONLINE?

Når din virksomhed skal arbejde med online markedsføring og salg er der uanede muligheder. Hvilke er de rigtige?

Du har brug for en plan med en klokkeklar digital STRATEGI?

Uden en plan for hvor I vil hen er det som at køre 130 km/t på motorvejen med bind for øjnene.

Din opgave er at sikre VIRKSOMHEDENs online tilstedeværelse

Platform valg, sociale medier, annoncering, SEO, video, content, hjemmeside, teknik med mere er alt sammen uoverskueligt. Hvor skal du begynde og hvor skal du prioritere?

Du ER kompetent og VIL GERNE træffe kloge beslutninger

Du syntes det er for useriøst bare at gætte sig frem til hvad der virker. Du har brug for sparring og hjælp til at skabe en forståelse i organisationen for hvor I som virksomhed skal hen.

Dit hoved er fuld af spørgsmål

Du kender virksomheden ud og ind, og nu skal I tage et enormt vigtigt skridt hvor I skal arbejde seriøst med online tilstedeværelse, online markedsføring, online salg eller online leadgenerering. Hvor starter jeg? Og hvordan gør jeg?

Du har været igang et stykke tid med online markedsføring og salg

Men, du er enten i tvivl om det I gør er det rigtige? Eller du er i tvivl om det du gør virker?

arrow-down

Den hurtigste vej til succes er IKKE kompliceret

Verden er blevet digital. Det betyder for virksomheder også at kunderne er blevet digitale.


De finder information på nettet, de benchmarker, de analyserer og undersøger alt før de tager kontakt til din virksomhed for at høre nærmere om netop dit produkt.


I mange tilfælde opdager du ikke engang de kunder der har været i markedet for netop det produkt eller den serviceydelse din virksomheder udbyder! De har  fundet deres svar andetsteds og de har fået deres behov opfyldt et andet sted.


Hvordan sikre du at din virksomhed altid er i Top-2 når en kunde skal tage en købsbeslutning?


Måske din opgave er at vækste salget. Men i dag er verden blevet enormt gennemskuelig. Alle kender alle. Og alligevel er der ordre der går til konkurrenterne. Hvorfor er det ikke dig der får ordrerne? Hvordan kan du positionere din virksomhed og dig selv i en digital verden så det er helt naturligt for kunderne at kontakte dig?


Du står og skal igang med en digital transformation af marketing og salg, - hvor I bevæger jer fra de traditionelle metoder med opsøgende salg, messer, annoncer, kædesamarbejde, markedsføringstilskud til en "ny" verden hvor kunderne i højere grad finder jer. 


MEN! Hvordan gør du det rigtigt?


I har taget en beslutning om at ville online og ville arbejde ud fra en nøje overvejet digital strategi.


De store spørgsmål er nu "Hvad gør vi" og "Hvordan gør vi"...

arrow-down

Du kan vælge at gøre en af 2 ting:

Vælge en strategisk tilgang

Og opnå overblik og skabe en digital strategi plan for hvad der bringer din virksomhed i mål online.

KRYDSE FINGRE OG HÅBE 

Du justere lidt hist og pist. Læser nogle blogindlæg, og prøver dig lidt frem uden nogen som helst overordnet plan.

DIGITAL STRATEGI: Dette får din virksomhed...

EN digital strategi

Udbyttet af workshoppen er en digital strategi for jeres virksomhed. Denne Digitale Strategi er jeres køreplan for det fremtidige arbejde der skal udføres online. Strategien er funderet i jeres virksomheds kultur og strategiske vækstmål. Kombineret med markedssituation, konkurrentanalyse samt jeres ressourcer.

platform

Som en del af dette arbejde afdækkes hvilke social medie og content platforme der er relevante for jer at være tilstede på. Også indeholdt heri er; indsats, måde I skal være til stede på og omfanget af denne. Vi afdækker tillige jeres indsats på jeres hjemmeside, og anbefalinger hertil er også en del af den digitale strategi.

MÅLGRUPPE

I kender måske allerede jeres målgruppe? Men kender I den godt nok? Vi graver 3-4 spadestik dybere for at forstå hvordan målgruppen agere online, hvor de er til stede, hvornår de er det og hvem de er helt, - ned i detaljer.

MARKETING MIX

Vi afdækker jeres brug af mediekanaler og ser på det nuværende marketing mix og hvilke resultater det har givet jer. Vi ser på jeres selling points og de KPI'er som I arbejder ud fra. Dette gøres for at skabe overblik over jeres nuværende situation.

salgsproces

Vi inddrager måden i kommunikerer og sælger til jeres kunder på. En del af startegien vil omhandle hvordan I optimere måden i når kunderne på, og hvordan i kan sikre et flow af flere kunder.

arrow-down

Denne workshop giver dig

En klokkeklar Digital Strategi som straks kan implementeres

STRATEGI

Din køreplan

Anbefalinger til hvor I skal sætte ind, hvordan I gør, hvornår I skal sætte ind, fremtidige KPI'er, værktøjer og succesfaktorer. I modtager en udførlige skriftlig startegiplan.

PLATFORM

Web, Social, SEO

Anbefalinger til hvilke sociale medier I skal være til stede på. Hvordan og i hvilket omfang. Hjemmeside, e-mail markedsføring, SEO og content markedsføring afdækkes.

MÅLGRUPPE

Persona

Definition på jeres målgruppe hvor vi klarlægger hvem de er, hvordan de agere online og hvordan i bedste når dem.

ANNONCERING

SEM

Efter "pay-to-play" devisen får i anbefalinger til hvor og i hvilket omfang I skal annoncere online. 

MARKEDSSITUATION

Konkurentanalyse

Trends og tendenser indenfor jeres marked afdækkes. I får også et indblik i hvordan jeres konkurrenter agere og hvilke resultater de opnår online.

RESSOURCER

Økonomi og tid

Prioritering og fokus er altafgørende for at I opnår den fornødne succes. I får anbefalinger til hvordan I lykkedes med at eksekvere på strategien.

Hej! Mit navn er Kronborg


Jeg rådgiver, udvikler og arbejder med landets dygtigste marketingchefer og ledere indenfor digital markedsføring og salg.

 

Min baggrund er indenfor salg og markedsføring hvor jeg i 25 år har arbejdet med produktlanceringer, markedsføring og salg i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Holland, Spanien, England og i USA.


Jeg har rådgivet, lavet kurser, holdt foredrag og afviklet workshops om online markedsføring og digital tilstedeværelse for blandt andre Succes Online, Ivækst, Blue Water, Aalborg Forsyning, Knauf, ITW, Danske Hoteller, CCBR, Jyske Finans, Hjallerup Maskinforretning, Provarde og Danske Erhvervsskoler og Gymnasier.


I dag rådgiver jeg virksomheder omkring online markedsføring og salg. Og jeg hjælper marketingansvarlige og ledere med at kompetenceudvikle sig indenfor online markedsføring og salg.

Efter mere en 25 år med markedsføring og salg kan jeg hjælpe dig med at opnå dine mål. Faktisk er det noget jeg brænder så meget for at jeg nu er  laver kurser, workshops og længerevarende mentorforløb.

Dennis Kronborg

Dennis Kronborg Marketing konsulent

Med en workshop i Digital Strategi opnår du:

OVERBLIK

Afdæk hvad der skal til for at du når de mål virksomhedens ledelse har udstukket.

Best practiseS

Lav ikke dumme fejl. Gør det rigtige fra starten. Lær af erfaringer fra andre og drag nytte af mine erfaringer gennem 25 år.

en STRATEGISK 

plan

En klokkeklar digital strategi som du kan implementere og bruge i din online markedsføring og dit salg dagligt.

arrow-down

Andre siger om Dennis Kronborg

Skarp og velforberedt formidler

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde tæt sammen med Dennis på flere af Succes Onlines aktiviteter, herunder Succes Online Summit. Dennis er altid skarp, velforberedt og meget imødekommende formidler.

Jonas Madsen ... Projektleder

Smil på læben

Dennis du er god til at formidle og præsentere tingene med et frisk pust og smil på læben

Anne Baastrup Larsen

Er denne workshop noget for dig?

Denne workshop i Digital Strategi er ikke for alle virksomheder.

Hvem er dette for

  • check-circle-o
    Virksomheder der vil mere.
  • check-circle-o
    Virksomheder der ønsker at udnytte de digitale forcer.
  • check-circle-o
    Marketingchefer, salgschefer og ledere der ønsker at arbejdet strategisk og struktureret online ud fra "best practise".
  • check-circle-o
    Virksomheder der ønsker at sætte "turbo" på væksten gennem online markedsføring og salg.

Hvem er det ikke for

  • times-circle-o
    Mindre virksomheder der ikke har en plan.
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke har afsat et budget til online markedsføring og salg.
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke er klar til at omfavne en verden der er blevet digital. 
  • times-circle-o
    Virksomheder der ikke er forandringsparate. 
arrow-down

Enter your text here...

Spørgsmål og svar

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål:

Hvor lang tid varer en workshop I Digital Strategi?

Hvem skal deltage i en workshop om Digital Strategi?

Hvor afholdes en workshop i Digital Strategi?

Hvordan foregår det?

Hvad får vi ud af en Digital Strategi Workshop?

Hvordan booker jeg en workshop?

Hvad koster en workshop?

Lyder spændende. Send mig mere information!

Klik nedenfor så modtager du ganske uforpligtende en mail med mere information om workshoppen i Digital Strategi.

© Dennis Kronborg Marketing Akademi

>